Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

38.hét

2013.01.01. 22:26 - Tücsök4

Címkék: fáradtság tippek tünetek fájdalmak 38. hét vizesedés Várandósság Terhesség 3.trimeszter CTG

Hú, jó régen nem voltam erre. :S Sok mesélni valóm így sincsen.

-szeméremcsonti fájdalom, néha elég kemény
-vizesedés, kezemen a legzavaróbb
-viszketés, "normálisan" az egész testemen, de egyik nap a tenyerem viszketett őőőrülten, meg is ijedtem, mert utána olvastam és olvastam jót is, rosszat is. A szülésznőm szerint csak a vizesedés miatt lehetett, másnapra el is múlt.
-alvás: mostanság megint fájnak a forgóim, de egy számomra új fajta görcsös fájdalommal, ha úgy mozdítom a lábam össze is húzza a görcs
-fájások: már megismerkedtem velük is. Néha elég kellemetlen, nehezen viselem, mert sokáig tartanak, de többnyire nyugtat az érzés, hogy a testem teszi a dolgát és nem sokára egy gyönyörű kis szépséget ölelhetek magamhoz! :)

Más bajom nincs is igazából. Dec. 28.-án voltunk a kórházban, a CTG kisebb, de rendszeres összehúzódásokat mutatott, végre! :P Mindezt délelőtt 11 környékén, miközben Bella baba aludt és miközben akupunktúrás tűk álltak ki a lábamból (ugye e közben mozognia ildomos tán... :P )

Amúgy 2-3 napja jobban bírom magam, de ez nem azt jelenti, hogy az energiám egész napra kitart, csak azt, hogy többet bírok hasznosan ténykedni, de még ez is inkább a nullához konvergál szerintem. És persze a délutáni szundi sokszor 3 órás! :D Ja, vízhajtónak nekem bejött a főttkrumpli nagyon!! Sózom is, mert azt mondták nem érdekes és mert úgy ehető!

7.-én este 8-ra megyünk megint a kórházba. A szülésznőm ennyit mondott:"szerintem akkor már itt lesz az időd..."(Annak ellenére, hogy teljesen zárt vagyok...)"Akkor majd megpróbálunk "VALAMIT"!" Na a valamire nem derült fény, de annyira nem erőltetnék inkább semmmit! Még lesz egy hét a 40-ig akkor, hogy csöpp szerelmünk úgy döntsön elérkezett az ideje. Én kivárom ha nem indokolt előbbre hozni! Mindenesetre már kórházi bőrönddel megyünk majd be!

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr334991161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása