Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

24.hét

2012.09.24. 12:53 - Tücsök4

Az "új időszámítás szerint"  ma töltjük a 24.hetet.

Máe egy hete olyan göthös vagyok mint állat, de most ez a köhögés ez kiakaszt, na meg az orrdugulás, hálistennek nem váladékozik annyira(már), de levegőt így sem kapok... :( A zuram szerint teljes őrület, hogy én így ki vagyok ezeken akadva, pedig nekem egész kicsi korom óta nem volt ilyesmi, akkor is inkább csak sejtem, mint tudom, mert emlékeim nincsenek ilyesmiről...lehet akkor sem volt...

Ha eddig azt hittem, hogy mozgékony, hát most még rátett egy lapáttal, és mostmár egyre több mindent is érzek ugye. :) Minap megvolt az első érezhető csuklásunk is! :) Ami ha jól tudom a tüdő fejlődésének az egyik jele...

A hasam nem növekszik, pedig próbálna a lelkem, mert itt szúr, ott feszül, itt nyom, meg bök meg az összes szinoníma!!!

Más egyéb nincs. Eszegetem a marhát, meg a céklát meg ma spenót is lesz! Nagyon kíváncsi vagyok mit változott a vasam. Most pedig eldőlök, mert őrület ez a folytonos álmosság is... :S Remélem vidámabb bejegyzés lesz a kövi, de most nagyon kész vagyok! :(

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr194799415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása