Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

13+1

2012.07.14. 11:18 - Tücsök4

Címkék: 13.hét vashiány Várandósság Terhesség terhes vitaminok 2.trimeszter kezdete

Fejfájás szünetel. Ellenben most a hasmenés vett elő,ha nem is túlzottan,de nyilván nem kellemes. Reggel hányingerem is volt,sőt ha belegondolok este is! :S A hasmenés a vas szedése miatt van,a fejfájás meg a hiányától! @.@ Remek! :P Ráadásul délután kirándulunk. Nem kicsit aggódok,ugyanis nem tudom hogy lesz e wc! Na de majd egynél letáborozok és ha "baj" van akkor ott bevárok mindenkit. Könyv a telefonra letöltve! Hidegélelem+víz. Kész! :D

Mától szedem végre a Centrum Maternát,bár lehet elhalasztom holnapig. (Ugye első trimeszterben a Femibiont szedtem. Önszántamból és persze orvosi egyetértésre váltottam,mert ebben van kalcium és magnézium is.) Magnéziumot,kb. 350mg-ot, vas továbbra is 250mg kb. És beszereztem "pocak" olajat! Majd mesélek. Az első időkben kialakult ronda lila foltok után nem jött még új. De még korai is lenne. Ám azok fájnak. Nem ala natur,hanem inkább érintésre és úgy is csak kicsit.

Nem tudom más hogy van vele,de én sokat álmodok intenzíven. Ami kb. mindenféle kalandos álmot jelent. Felteszem a vashiánytól állandóan fáradt vagyok még mindig. Este 5-kor majd meg haltam. 6-kor végeztem,sztem még nem volt 7óra,mikor már aludtam. Éjfél előtt fel is ébredtem,akkor neki álltam olvasni. Majd 5-kor megint. Igen,nagyon rossz alvó voltam,már amióta kiestem a középsuliból! Akkoriban ugyanis aludtam,mint a tej! Manapság a "déli" szieszta a kedvencem! :D

Érzelmileg nem vagyok túl lobbanékony,sem labilis. Hamar felidegesítem magam,és olyanon is,amin nem kell. Ez amúgy nem szokásom. De nem vészes egyébként. Mostanság.Később,majd meglátjuk! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr854656246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása