Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

31. hét

2012.11.12. 21:48 - Tücsök4

Címkék: fáradtság inzulin 31.hét gesztációs diabétesz terhességi cukorbetegség Várandósság Terhesség baba mozgások 3.trimeszter

-Most már ott is hasam van,ahol eddig nem volt! :) :P

- Hihetetlenül sokat mocorgunk! Jajj,mi lesz így szegény szülőkkel, ha szaladni kell Babus után? Én már most elkezdtem érte aggódni, szerintem kipárnázom az egész lak.....falut! :D

Egészség "rendben"! Helyreálltam mindenszinten a kórház után. (Még mindig tisztában vagyok vele,hogy csupán csak 1,5nap volt, de engem megviselt na!) Említettem már, hogy a diéta óta elmúlt a szorulás? Ellenben iszonyat kívánóssággal jár a diéta. Ma pl. feszült és nyűgös is voltam, édességre vágytam, mire csináltam magamnak diab. csokipudingot, ellenőrzött hozzávalókból! :P Pici málnával. Még így is alig bár, de meghaladta a megengedett értéket a cukrom utána. Helytelen. Amit éjjelre kaptam inzulint sokszor elfelejtem belőni, de szerintem amúgy sincsen semmi értelme! Ráadásul nem változtattam az étkezési szokásaimon, de mégis magasabb mostanság a cukrom...elég sokszor! :S Holnap kell lejelenteni az értékeket, de olyan cifra lett, hogy bárkit összezavarna...szerintem jobban járnánk, ha személyesen mennénk be és nem telefonon jelentenénk, ja mert hogy saját ötlettől vezérelve vezetek étkezési naplót is. Az Endo.-n nem kértek ilyesmit, meg ugye nagyon semmit sem! Imádnivalóan kedvesek, aranyosak, de szakmailag nem vagyok velük egyáltalán elégedett. :S Legalább több teret hagynak, hogy magam tudjam mi a jó nekem, csak ugye van, hogy fogalmam sincsen mi lenne jó... Már odaadtam a kajanaplót egyszer, de semmi kommentet nem fűztek hozzá! Pedig nem kaptam semmi konkrét tájékoztatást, hogy hogyan egyek... És a cukrom azóta sem állt be ugyebár. De Babussal egyben vagyunk, jól bírjuk. Igaz most már annyit mozog, hogy szinte egész nap, de mozogjon csak, kell a kondi lassan majd! :)

Legnagyobb problémám az alvás! Sehogy sem kényelmes, és mi lesz még 2 hónapig?? :( Van,hogy hanyatt ébredek(szinte mindig), de akkor meg azon aggódom, hogy nem e lesz baja Babusnak! Második legnagyobb problémám, amikor valaki a legnagyobb problémámra azt mondja, hogy ez van, ezt kell elfogadni/viselni... Nem hiszem el, hogy nincs megoldás!!!??? Persze szopipárnát még most sem vettem! Egyszerűen nem tudok hinni benne! Már a térdem között sincs párna mikor alszok! Nem számít. Most a baj azzal van, hogy az "alul lévő" kezemet nem tudom hova tenni( a másikat sem), s reggelre általában megfájdul a hátam a lapockáim között a kényelmetlen fekvéstől. Ha az uramat átölelhetem, kiskifli-nagykifli pózban, az a legjobb támaszték a hátamnak, de már ő sem bír el! :D "Csípem", mikor ilyeneket írnak: "Még most élvezd ki a pihenést, mert lassan 24 órás ügyeletben leszel egy picúr mellett!" Hát élvezném én b....m... a k...é....!!!! Elmondhatatlanul fáradt vagyok!!! Azt vettem észre, hogy a zsírosat jobban kívánom! Elvileg ebből próbálja a szervezetem fedezni a kieső energiát, amit ugye a szénhidráttal nem igen viszek be. Nem eleget. Konkrétan sültszalonnát vacsiztam már 2*! Azért épp vacsira, mert olyankor a legjobb a cukrom! A Reggeli értékek 63%-ban rosszak! A déli kb. 20%-ban rossz, a vacsi utáni pedig max 5%-ban. Az éjjeli inzulintól eddig semmi nem változott, bár többnyire elfeljtettem belőni! :P Az, hogy combba kell egyáltalán nem fáj!!! Még jobb is, mint hasba! Felteszem ilyenkor minden nő félti a pociját! De ott sincsenek kék-zöld foltok, tehát gondolom jól csinálom...

Babamozgásokról

Most már többnyire érzem, hogy ez egy nagyobbacska, kerekebb testrész vagy kis hegyes valami. :) Vagy egy karocska lehet, ami végig símul a pocimon, csuda érdekes. Én úgy tekintem Babust, hogy egy kész BABA! Csak még érik odabent! Szóval kb. ez a könnyített tárolási mód! :D Így is kezelem, dumálunk, simike meg minden! :) Lassan be kell forduljon! Pl. ma ritka hülye pózban van, a májamat majd ki nyomja, de nem tudom fejjel merre van, szerintem még felfelé! Fájdalmaim különösebben nincsenek, de már itt feszül, ott húz. Sokszor van mensigörcsszerűség, de nem vészes! Ha az lenne mennék a dokihoz/kórházba!!! Én többet nem pöcsölök, köszönöm szépen, megtanultam a leckét egy életre!!! Sokszor fulladok. Pl. van olyan, hogy ha sokat állok (konyhában teszek veszek, de egyhelyben, mert a sétukálást még most is bírom), akkor elkezdek fulladni és feszül a hasam! Na,hogy ez most mi meg mire fel? Keményedés vagy nem tudom!? De olyankor le kell ülni! Semmi más nem jó, csak az üldögélés. Egyenlőre sajna nem igazán tudok nyugton maradni! De lassan felismerem a korlátaimat, mégha feszegetem is őket!

-Félek, hogy fájni fog, mikor Babus befordul!

-Azt mondta a szülésznő a vesegörcsre, hogy ez már olyan erős fájdalom, mint a vajúdás (kivéve, hogy a vajúdás szakaszos fájás, a vesegörcs folyamtos)  : Jól van akkor, ezt még túlélem simán! :)

-Szerdán doki és Szülésfelkészítő! Szeretném ha Életke is ott lenne, remélem menni fog! Kell a tolmács sajna!

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr314904145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása