Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

29.hét

2012.10.30. 09:29 - Tücsök4

Címkék: 29.hét Várandósság Terhesség baba mozgások 3.trimeszter

Ma -mint mostanában annyiszor, nagyon rosszul aludtam, illetve nem nagyon aludtam, a testem el van fáradva a folyton oldalt fekvéstől! Hanyatt meg nem merek, de így is sokszor ébredek arra, hogy "hanyatt gurultam" álmomban, akkor "gyorsan" vissza forulok, mert hát az nem egészséges és a dokinál is mindig majd elájulok a hanyattfekvés végett... :( Ehhez képest olvastam olyat aki hason alszik! :O Én el sem tudom képzelni, de biztos más testi adottságokkal...na nem tudom.

Szerdán megyünk dokibácsihoz, Babus az elmúlt hónapban volt mindenfelé fejjel, de most érzem, hogy megint irányba van a buksija, mert itt kalimpálnak a pici lábak a szívem alatt! :) Ez az érzés majd hiányozni fog szerintem! :) Hiszen odabent olyan jó kis helye van, védett... :) Szóval most nagy rafináltan megint befordult, biztos kihallgatott az orvosi jelenés időpontjáról és jó kislányként dícséreteket akar bezsebelni! Mert az eddig mindig sikerült neki! :) Nagy haverok az orvossal! :D Erről jut eszembe. Hanjalban vagy 1-2 órán keresztül fájt a hasam"alja", amolyan mesigörcsszerűen. Bevettem egy magnéziumot, akkor elmúlt, ha nem is teljesen. Nem tudom mi volt, majd a doki megmondja! Volt már ilyen máskor is. Szeretném ha egyben maradnánk még pár hétig, hisz már csak 10 van hátra, az már bakfitty. Ám hiperérzékeny lelki állapotomban nem szeretnék kórházban feküdni! A kórházakkal semmi bajom, de nem szívesen lennék távol a másik felemtől! :( Na de nem parázok, bízok a legjobbakban! :) Babussal eddig is lehetett szót érteni, most is fog hallgatni rám, hogy itthon karácsonyozzunk Apájával, ne a kórházban! :)

Egyébként pont dec. 31.-én leszek 38 hetes! :) Amúgy más panaszom nincsen, csak nyűglődök néha! Elfáradok hamar...ezt nagyon nem csípem!! :S Mennék, kirándulgatni, stb... De már nem nagyon bírom, kifáradok na! Hétvégén kiválogattam a kapott babaholmik több, mint felét, eddig szerencsénkre kb 30-32 rövidujjú body jött össze (kb 3 méret van ebben benne!), és szintén magas számú egyéb ruhácska.. Szóval nagy anyagi segítség ez most nekünk! Így is még egy rakás mindent be kell szerezni! De elég sűrű a program, úgyhogy mindig toljuk magunk előtt. Szerda nődoki, szülész, kabátvásárlás nekem, csütörtök ünnepnap, péntek munkaügy és állásinterjú a fiataloknak, hétvégét még nem tudom, de valamikor Férjuramnak is kell pihiznie! Hétfőn endokrinológia, szerdán polgármesteri hivatal... szóval nem unatkozunk, még jó, hogy élvezem! :) Ha más nem majd neten rendelem meg amit még kell!
A holnapi dokiról és szülésznői látogatásról majd még holnap írok!

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr744878510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása