Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

15.hét

2012.07.27. 09:54 - Tücsök4

Címkék: fáradtság tünetek fejfájás fájdalmak 15.hét Várandósság Terhesség 2.trimeszter kezdete

Hirtelen ólmos fáradtság, váratlan rám törő hányinger/hányás. 23Fok felett 99% a fejfájás! Erről szólt kérem szépen ez a hét! Még mielőtt valaki félre érti: nem panaszkodom! Tényfeltárok és tapasztalatokat osztok meg!!! Emelett boldog izgalommal várom a következő találkozásunkat! :) Egy hét múlva már itt a vérvizsgálat,majd 15.-én saját doki és 17.-én szeretnék menni 3D-re! :)

Amit „félve“ írok csak le: éreztem valamilyen mocorgás féléket már! :) De mivel eddig még nem tapasztaltam,így nem vagyok benne biztos,hogy miket kellene éreznem. Mindenesetre most csupa olyan dolog zajlik velem,bennem,ami eddig még soha! :) Hogy nekem milyen érzés? Két féle volt,utólag találtam egy nagyon jó megfogalmazást rá: halacska. Mintha egy halacska ficánkolna-úszkálna odabent! Egy kb 8cm-es halacska! :D A másik a sokak által így jellemzett: buborék érzés. :) Ez nyilván gyengébb volt. De mégis azt gondolom,hogy Ő volt az! =)

Hízásról.

Életemben nem voltam ilyen mázlista,mert annyit eszek mint egy ló/ménes és nem hízok! Még most sem híztam! Nagyon kívánom a szénhidrátot,eszem is! De emelett sok sok zöldséget és gyümit is eszem. Még mindig folyton gyümit ennék!

Mozgás.

A séta nagyon jól esik! Elég jól is bírom,magamhoz képest persze! :P Ezen kívül sajna más nincs,pedig nagyon szeretnék úszni is!!! :(

Tünetek.

Cici fájdogálás néha. Növekedés van. Elnehezülés még nincs. Mellbimbó érzékenység fokozódik,elszíneződés csekély,udvar növekedés még nincs. Linea nigra sincs! Nem is hiányzik. Viszont repedezik a bőröm,még ha nem is nagyon...persze ez relatív. Nagyon jó az olaj,amit a patikában vettünk! Ilyet fogok venni babócánknak is majd! Fogígyvérzés minimális,egyéb eddig OK! Még mindig nincs időpontom a fogdokihoz! :S Vizesedés nincs,folyás se! Szorulás sem! Ez a vas készítmények miatt sztem! Büfögés bezzeg!!!! :SSS

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr664681295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása