Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Endokrinológián

2012.10.25. 12:38 - Tücsök4

Címkék: inzulin gesztációs diabétesz Várandósság Terhesség 3.trimeszter

Kedden megjártuk az Endokrinológiát. Vittük ugye az elmúlt hét méréseit. Hát bevallom nem számítottam arra, amit végül mondtak, így nem is voltam felkészülve... Konzultált a tanácsadó meg a doktornő és egyből inzulinra ítéltek! :( Kértem még egy hét próbát, de nem engedélyezték! :(

Az elmúlt hetem eredményei (1órával étkezések után, ugye a határ a 3,33 és a 7):

R               E               V

5,06           --             5,94

7,56         5,94            6,39

7,39         5,72             8

7,39         5,44            5,72

8,56         8,17            5,44

6,44         7,61             --

11,11         --              6,06

Szerda reggel kíváncsiságból megmértem a cukromat és éhgyomorra (elég későn) pontosan 7-es lett az érték! :S Ezután belőttem magam, ami egyáltalán nem fájdalmas, majd reggeli, (inkább 10órai volt az már) utána egy órával pedig 7,333-at mértem. Persze lehet elbénáztam kicsit a beadást...pl tovább kellett volna a tűt "benthagynom" vagy mittudom én! De máskor is mérek reggeli előtt is és így majd csak kialakul valami! Nagyon kedvesek voltak. Én meg nagyon szomorú! Aztán el is sírtam magam...megint...úgy látszik ez a hely "varázsa"... Zavarban van Jó kínos volt, utálok mások előtt bőgni! Aztán megnyugtattak, hogy ez nem az én hibám, se a túlsúly nem számít se más (nem nasikáztam egész terhesség alatt) ez csak előfordul és ez van. Nem sokkal lettem boldogabb, de legalább ők felmentettek. Fura dolog magam szurkálni, de valóban az ujjakból nézni a vércukorszintet sokkal rosszabb=fájdalmsabb, pedig még az is alig valami!

Most meg valami hülye íz van a számban, és nem tudom mitől? Úgy van elosztva adagonként: reggeli előtt 4, ebéd előtt 2 és vacsi előtt 2 adag. Csak azt nem tudom, hogy mi van akkor ha én 5ször eszek naponta?...ez nekem nem teljesen tiszta, mert bár ezt beszéltük, hogy én így étkezem, de nem sokat mondott rá a tanácsadó, csak annyit, hogy a 3 étkezést mérjem és akkor is inzulinozzak.. Amúgy nagyon pofás kis célszerszámot kaptam hozzá, sajnos arról nem találtam képet, (azt írja Special Edition, ez azt jelenti, hogy szép sárga és piros krix-krax-okkal), de itt van kékben:

tollam

Nekem ingyen adták... Még szerencse, nem semmi kis ára van, de tényleg elég klassz cucc. Igaz kicsit lötyög itt ott, amit nem csípek, de pofám befogom! Ezek csupán a tények!! Az én "tűveim" 4mm-ek, ami a legkisebb tudomásom szerint!

Ami még kérdés: Miért kell összecsípni a bőrt/hájat az injekciózáshoz?

És miért nem kell mérnem evés előtt is?

Tudom, ezeket megkérdezhettem volna akkor és ott is, de természetesen csak utólag jutnak eszembe, ahogyan ismerkedem a témával!

Először nagyon el voltam keseredve, de már alább hagyott a kétségbe esés! Ez van, el kell fogadni!! Szerencsére a diétát tudom tartani, sajnos inkább az a gyanúm,hogy túl kevés ch-t eszek! De majd korrigáljuk ezt is és azt is elmesélem! :)

Babus jól van, sokat ugrándozik! :) Jövőhét szerdán nődoki, majd mesélek!

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr964869470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása