Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

31+ Orvosnál és Szülésfelkészítő 2.0 :)

2012.11.15. 18:08 - Tücsök4

Címkék: inzulin 31.hét gesztációs diabétesz terhességi cukorbetegség Várandósság Terhesség Ultrahang baba mozgások 3.trimeszter

CTG-n minden rendben volt...igaz elmocorgott a Kicsi Kincs annyira, hogy majd 2percig nem volt jel, (eddig ez volt a leghosszabb egyhuzamban, igaz mindig mocorog, szinte folyamatosan...:) ), aztán én tehénkedtem rá a "vevőfejre", amitől lett egy két nagy hullám... :D De kaland az élet... :D Aztán vizsgálódtunk és minden tuti, ami zárt kell legyen az zárva van, nincs fehérje, jó a vas, bár 2 hét alatt nem lett több...Most egy szemet veszek be naponta önhatalmúlag, ami annyit takar, hogy leginkább elfelejtem a másodikat. :$ Kicsi Kincsünk 1841gramm, ez pont jó a korának, amit a doki többnek számolt pár nappal. UH-n a fejecskéje pont a köldökömnél volt, magyarán még nem fordult be. Már a doki meglebegtette, hogy ha a 35.hétig sem fordul be, akkor elküld a Klinikára, hogy ott egy dokival megbeszéljem a továbbiakat. Ami azt jelenti (a szülésznőmtől megkérdeztem), hogy "időzített" császár vagy ha akarom előtte megpróbálják megfordítani. A császár 2 héttel a kiírt időpontom előtt lesz, nagyszerű! Úgysem szeretem a szilvesztert, hát akkor mostantól lehet, hogy fogom szeretni! :D Mert ugye pontosan szilveszter napja a 2héttel hamarabb! Nem félek a császártól sem jobban mint a szüléstől, de persze inkább szeretnék természetes úton szülni! (Lehet az utolsó percekben nem így fogom gondolni!) Olvastam egy 95% biztos módszerről, amit itthon végezhetek azért, hogy megforduljon Babóca. Minden nap kb. 15percet könyök-térd állásban (azaz kvázi 4kézláb) tölteni. Ez 2-3(-4?) hét alatt eredményt hoz. Aztán még van egy csomó humbugnak tűnő dolog zseblámpával csalogatás és megfelelő irányba simizés...hát nem tudom. :P A doki megint vizesedést írt, ami egy marhaság!! -.- Megkérdezte van e viszkető érzésem, mert ő nem lát gombára utaló jelet. o.O Akkor miért viszketne, vagy nem értem... (Nem nem iszik, ebben biztos vagyok! :D Én aztán nem mondom ez, ha nem így gondolom! :P )

Este mentünk a Szülésfelkészítőre! Kicsit elkéstünk, de elvileg nem nagyon. Volt torna, ami a derék fájásra jó, igaz nekem az pont nem fáj, de mind1. Volt derék masszás, de az nekem nagyon szar, már alig vártam, hogy vége legyen... Egyszerüen nem akartam különcködni és megtagadni (amúgy Férj maszírozott,máskülönben igenis elutasítom!). Mindig is derékfájós voltam, most is úgy beáll a derekam, hogy nem bírok egyedül felülni! De kérdezte a szülésznő, hogy hanyattfekve leér e a derekam a földre? Hát nekem leér, azzal gond egy szál se. Ja egyébként tegnap óta fáj a farkcsontom...hogy miért rejtély. -.- Szóval a terhesség miatt nem "görbül" a derekam, dejó! :) A fő témája az estének a fájások voltak és az ezzel kapcsolatos dolgok. Elmondta, hogy a fájások fentről szoktak indulni, a méh tetejétől, majd az egész méh keményedik, fáj a derék. De minden nő másként éli meg. Nem kell egyből a kórházba rohanni, ha fájást észlelünk, el lehet menni megfürdeni, kellemes meleg vízben, s ha elmúlt, akkor csak jósló volt, ha nem akkor sem kell észvesztve kórházba rohanni, csak normális tempóban... Lehet enni vajúdás közben, de úgysem akarunk majd. Beindul majd a testünk természetes öntisztító rendszere, ami hasmenést jelent! :P A magzatvíz elfolyásáról olvastam, hogy inkább folydogál, minthogy "filmes kliséként" egyszerre kiömlene. Na itt azt mondták inkább kiömlik (bár lehet valamit elértettem)! Ha apás szülés lesz, apát akkor is kell enni és aludni hagyni, hogy legalább az egyikőnk legyen képben majd később is. Hát mondom egyenlőre felőlem ihat, ehet, alhat, csak két dolog: Haza ne menjen és nagydolgát ne kelljen végeznie, mert az nála iszonyat sokáig tart! :D Nyákdugó távozásáról is esett pár szó, ezután még akár 72óra is eltelhet a szülésig...bakker lehet összekeverem egy másik jellel...hmm...biztos is. Na majd embert megkérdezem! Kövi szerdán:

Mikor hívjam a szülésznőmet? Mit vigyek a kórházba? Gát felkészítése. Mell felkészítése.

Rákövetkező héten:

A kórházban találkozunk. Az apukák is jönnek. Szülésfőpróbát tartunk. :)) Nagyon izgalmas!

Amúgy most is jól éreztem magam. Hihetetlen gyorsan eltelt. Minta fél óra lett volna (2volt!)! Utána megbeszéltük hogy rettenetes a cukrom! Ma meg azt olvastam, hogy ezt teljesen természetes, mert az egyre több hormon pont az inzulin ellen dolgozik, így a terhesség előrehaladtával "romlanak" az eredmények! Hát, hogy ez nekem miért nem mondta senki???? Holnap azért elkéne menni az Endo.-ra, de legalább telefonálni, amit tegnap kellett volna, de igen sűrű napunk volt. :S Nagyon hasznos kis dolog ez a felkészítő amúgy. Elsőgyerekeseknek mindenképp. Az a baj, hogy annyira különféle kismamák vagyunk, hogy nem tudtunk még feloldódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr154908812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása