Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

33.hét+3

2012.11.29. 08:51 - Tücsök4

Címkék: nátha babakelengye 33.hét gesztációs diabétesz terhességi cukorbetegség Várandósság Terhesség 3.trimeszter

Minden a legnagyobb rendben. Apró pici szerelmünk befordult, fejvégű végre! :) Persze a doki elrontotta a kiskönyvemben és továbbra is farfekvést jegyzett! -.- Meg is kaptuk a beutalót a szüléshez már! :) Jajj, de boldog vagyok! :))) Férj meg a náthát kapta el, na ettől már nem vagyok olyan boldog, de én még tartom magam! Nem is tudtunk menni a szülésfelkészítőre, pedig ez volt az az alkalom, mikor a kórházban voltak a csajszik. Hogy minek azt nem tudom! :P De kíváncsi lettem volna...naná! :) Így maradt a verseny ágyban fekvés (én nyertem) :P és a "forró", mézes-citromos csipkebogyó tea fogyasztás(mézet én sajna kihagytam), és a ki tud több narancsot legyűrni x időn belül. :D El is fogyott, ma doki után hozhatnánk újat. Éjjel itt meg leszakadt ránk a hó! :) Még mindig bírja, kitartóan!!! :)) Idén csak leshetem, ahogy mások lapátolnak, mert amúgy én szoktam. Nincs is jobb egy kis reggeli, üdítő hólapátolásnál! :D Hát most nuku! :S De a hó számomra már a kisbabánk megérkezését jelzi. És bár Férj most nem volt velem a dokinál, a náthája miatt (nem engedtem, ellenben más is volt, aki köhögjön és prüszköljön a váróban, igen, férfi! :S) ennek ellenére azt hiszem kezdi egyre inkább érezni ő is, hogy most már lassan hárman leszünk: Mindazonáltal agyon babonáskodja(-ta) az egészet és nem látványos, de tudom, hogy nagyon aggódik minden egyes kis rezdülésen (ugye eddig kétszer volt "vészhelyzet") és intő jelemen figyel mint egy vadászkutya, épp csak a levegőt nem szimatolja, bár lehet csak nem veszem észre! Nem rosszból írom!!! Mert agyon kényeztet, és nagyon jól esik, de kicsit kezdek aggódni az idegeiért! Szerintem a szülés után ő fog 1-2napot egyhuzamban aludni, nem én! :D Jah, doki után beugrottunk azért bababoltba is. (Nem fertőztünk le senkit, délelőtt lévén nem voltak sokan.) Kaptam egy frankó szopipárnát végre, úgyhogy a hátamnak most nagyon jó! Már 2éjszaka volt szerencsém tesztelni, eddig beválik! :) Vettünk még melltartóbetétet, és kiságyba lepedőket is. Meg akarta venni a cumisüveg készletet is(minden le volt akciózva), de mondtam,hogy jobbat találtam neten! :) Most már nem sok minden kell. Vagy ahogy vesszük. Pl. rá kellene hasalnom a mosásra, innen azonnal beugrik, hogy kéne vasalódeszka (állvány). És még:

-pici, vastag takaró, kocsiba, hordozóba, vagy a gyapjú lábzsák

-kád állvánnyal
-vízhőmérő
-fürdetőkesztyű (még emlékszem nekünk is az volt kicsinek és mindig ittam belőle a vizet! xDD )
-babatörcsik :)
-pelusok
-peluskuka
-pelenkázótatyó
-hajkefe
-körömolló
-fültisztítópálcika
-cumisüvegek
-cumik (játszós, de az benne van a szetben,amit szeretnék és csere cumik az üvegekhez)
-cumisüveg/bébikaja melegítő
-légzésfigyelő is jó volna,de az húzós összeg(nincs 1méter az ágyam és a kiságy között) :)
-kence-ficék :)
-jah,hálózsák, mert én abban szeretném altatni és
-hordozókendő! :)
-nekem betét a kórházi napok utánra és mamusz :) és pólók!

Ha úgy vesszük ez még rengeteg, ha meg nem akkor nem! :P Sztem nem sok! :) Mind ki van nézve, neten be van jelölgetve, várom a karácsonyi pótlékot,stb kiegészítést! :)

Opsz, a babakocsit nem írtam bele! :D 3az1ben, hordozó, mózes és sportkocsi, 3kerekű, piros. Remélem ez fog várni a karácsonyfa alatt! :)

Cumisüveg szett:

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr284932955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása