Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

33.hét

2012.11.29. 07:58 - Tücsök4

Címkék: fáradtság 33.hét Várandósság Terhesség baba mozgások 3.trimeszter

Már nem először jutottam arra a következtetésre, hogy mi egy héttel kb. előrébb tartunk. Azok a tünetek amik az adott hétre lettek volna jellemzőek, mindig hamarabb jelentkeztek. És már jó ideje megfigyelhettem, hogy Babus súlya is egy héttel "idősebb" babáénak felel meg. Ezek így együtt már elég meggyőzőek, legalábbis számomra. Persze befordulni még most sem fordult be, de biztosat majd akkor tudok, ha megjöttünk a dokitól. Ugyanis vannak forgolódások, kinyomja a kis testrészeit itt ott, de én nem tudom beazonosítani, hogy buksi vagy popsi! :P Szóval buksinak titulálom és ez alapján forgolódik ő, de nem fejvégű az szinte biztos. Rúgni már nem rúg, felteszem nincs elég helye, ellenben a mozgásai olyan jó erősek már! :) Ha a hasamon támasztom a kezem, akkor odadugja a buksiját, a kis éééédes! :) Vettem egy zenélő marhaságot, ami elég magas hangot vinyít egy cuki dallamot, mely Férjnek is tetszik, erre Babus is nagy mocmorgásba kezd odabent, de csak míg szól a "zene", amint abba hagyja a játék, leáll Babus is. Majd figyelmeztetőleg megbök, hogy el ne felejtsem neki újraindítani! :D Nagyon komoly kis öntudattal rendelkezik, anya retteghet, hercegő érkezik lassan! :D Máskülönben egészségügyi hírek nincsenek. Panasz csak egy, hogy majd le szakad az alvázam. Valamelyik nap akkora kucmorgásba kezdett, hogy azt hittem ott, azonnal kimászik. Nem volt naaagy fájdalom, csak kellemetlenül feszegette a kijáratot. Tegnap még a hátamat (lapockák között fáj ugyebár) is megmasszíroztattam Férjjel, hát isteni volt, és a végeredmény is az, egész éjjel nem fájt! Folyamatos álmosság még mindig megvan, de ez már szokott dolog és biztos a rossz alvásnak is köze van hozzá. Valamikor időközben elmúlt a székrekedésem, bár időszakosan vissza-vissza látogat. Csak a cukrom ne bolondkodna,nem értem mit,mikor,miért csinál! Amúgy panaszmentes vagyok tényleg! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr854927777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása