Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

11.6.

2012.07.05. 12:55 - Tücsök4

Címkék: 11.hét 12.hét Várandósság Terhesség Ultrahang Genetikai Tarkóredő 1.Trimeszter vége

Sok minden történt ebben a pár hétben!

Hála a sorsnak a fejfájás azóta nem jelentkezett,pedig nagyon melegek voltak! Hűtöttem is magam rendesen,s meg is lett az eredménye,egész héten az ágyat nyomtam! Még most sem vagyok 100%-os!:/ Úgy indult,hogy a torkom fájt,másnap borzasztó náthaszerű tünetek,3-ad nap csak valami gyengeség érzet...ma meg csak fáradékony vagyok simán. De a torkom nem teljesen jó. A szemem meg már a fagyit kívánja.:/ Nem fogok kísértésbe esni az tuti!!!!

Még kb. 3 óra és Ultrahang! Első apával!:) Annyira drukkolok magunknak!:) Biztos minden rendben lesz!:) Màr több mint 5cm kell hogy legyen!:)

Jah,jut eszembe. Tegnap előtt egy jó erős szúrást éreztem a jobb oldalon. Nem tudom mi lehetett,csak sejtem azt is hogy magnézium hiányom van,görcsölget is a vádlim,nem nagyokat de elég sűrűn. Remélem ad valamit,mert én meg vagyok róla győződve,hogy szükséges!

12heti.jpg

Hát imádom!!! :)) Nyaki redő: 1,7 mm! :) Baba: 5cm! :) Egész UH alatt UGRÁLT!!! Meg kell őrülni érte!!! :)) A doki is nevette,hogy milyen élénk. És persze engem is nevettetett,amitől rázkódott a hasam és ettől persze belekerültünk az ördögi körbe! :)) De immádtam,jajj. El vagyok varázsolódva!! Jövök részletekkel is és nem csak lelkendezéssel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr714630847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása