Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

28.hét +1nap :)

2012.10.23. 06:08 - Tücsök4

Címkék: diéta 28.hét terhességi cukorbetegség Várandósság Terhesség baba mozgások 3.trimeszter

Temérdek történés, nem feltétlen a terhességgel kapcsolatban, de én úgy érzem, hogy már minden összekapcsolódik vele! :) Csütörtökön barátoktól kaptunk babaruhákat, szombat hajnalban anyósomék érkeztek cirka 3 napra, ők is kisruhákat hoztak. Azta de jó volt emberek közt lenni, beszélgetni, nevetni, kicsit csavarogni is... Sétáltunk is 3,5kmt kb, de nekem elég lett volna 2,5. No azért valahogy kibírtam. :) Pláne mert nagyon szeretek sétálni és nagyon hiányzott már egy nagyobb kör, na ez nagyobb volt! :P

Cukros diétát tartom, bár néha nem tudom mi van, de nem sikerül...valamiért magas lesz az eredmény. Azt megfigyeltem, hogy a tejtermékek eléggé megdobják, viszont ha lesétálom akkor az sem gázos!!! A reggeli cukrom mindig magasabb, pedig inkább reggeli után mozgolódom egy kicsit...illetve ha nincs ebéd, akkor még ebéd előtt is jó sokat! :P Majd ma mondanak valamit! Utána a szülésznőhöz is van időpontunk.

Most mentek el a vendégek. Pillanatnyilag kicsit terhesnek érzem a kötelező dolgokat: orvos (endokrinológus, a nődokihoz szívesen megyek, ő vigyáz ránk és mindig megnézhetem kicsi szerelmemet! :), kórház, szülésfelkészítő... bár ez nov.7.-én kezdődik, addig még meggondolhatom magam. De nem túl valószínű...fogalmam sincs, hogy miért nincs kedvem erre járni, de nincsen. Pedig alapvetően mindenre nyitott és érdeklődő vagyok, sőt kíváncsi!!! Tuti, hogy a csoport foglalkozással van a baj! :S Adunk nekik egy esélyt! Nem azért mert akarunk, hanem mert így lesz jó!

Pici szemünk fénye mocorog, elvan! :) Apuci tegnapelőtt jól lefejelte a hasam a félhomályban: "Azt hittem messzebb van!" :DDD Akkor pont nem volt vicces! Nem fájt, de én túlaggódós vagyok, de már másnapra tudtam, éreztem, hogy itt baj nem lett!! :) Azóta nagyokat nevetek rajta ha eszembe jut, hogy puszit akart babukánknak adni erre meg "visszapattan" a feje a "kemény" pocakról! :D Nah, mondom leszel te még vissza fejelve, miközben apró kezecskék a füledet/szakálladat rángatják! :P

Később még jelentkezem, a mai nap történéseivel is.

Szokásos állapotom: Szorulás ellen küzdünk, alváskor a nagypárna a térdközé használ a forgók fájdalma ellen! Lefekvás előtti eszegetés meg az álmatlanság ellen....többé kevésbé! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr1004863728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása