Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

30.hét kis "extrával"

2012.11.05. 22:25 - Tücsök4

Címkék: kórház inzulin 30.hét hólyaghurut vesegyulladás Várandósság Terhesség Ultrahang 3.trimeszter CTG

Az élmény annyira heves,hogy ne haragudjatok, de minden mást kimosott az agyamból (,de jól vagyunk és ez a lényeg)! Történt ugyanis, hogy szombaton egész nap fájdogált, szúrt a jobb oldalam, a köldököm magasságában. Szombaton sokat sétáltunk, csavarogtunk, akkor jó volt, attól enyhült, de sajnos el nem múlt. Délután alvás után viszont egy darabig nem éreztem, csak éjjel, "átvándorolt" a derekamba. Kb. éjféltől romlott egészen addig, míg már úgy fájt majdnem biztos voltam, hogy a vesém, hogy a hasam alja is fájt bele és erősödött folyamatosan. Fél kettőkor felébresztettem Férjem uram, hogy szte bemenjünk e a kórházba, vagy ezek tök normális dolgok? Na hát álmos voltam biztos.. :P Természetesen bementünk azonnal. Nem tudtuk, hova mehetnénk, így a szülészetre mentünk, reméltük, hogy bent lesz a saját szülésznőm, de persze nem ő volt. (Én felhívni nem akartam, ő is családanya én nekem meg fene tudja mi bajom van, nem akartam felriogatni! Ugyan azt az ügyeletes is megtudja tenni értem, majd ha szülünk, akkor hívom, sőt embert el is küldöm érte, ha kell!!!) Kicsit rámcsodálkoztak a szülészeten, kicsit nem tudták mi van velem, mert ugye nem a derekam fájt, addigra már meg voltam győződve,hogy ez a vesém pedig...viszont átsugárzott a hasamba is. Pisit kért, persze épp előtte mentem wc-re, így CTG-re tett a hölgy. Volt a CTG-n némi ritmus, de azt mondta, hogy az még teljesen belefér!! Konzultált az orvossal, majd sikerült pisilnem, ugyan úgy 30mg/dl fehérje, mint szerdán a nődokinál, csak az nem foglalkozott vele, én is a kismama könyvemből tudom az infót. Bal karomba tett a hölgy egy branült...éljen, majd kaptam egy "lórúgást"(mégiscsak jó, hogy a szülészetre mentünk, azokban bízok gyógyszeres kezelés szempontjából a legjobban). Nem tudom konkrétan mi volt, de szinte azonnal hatott! Mondta a hölgy, hogy most majd kiengedek megnyugszom, persze nem idegileg, mert idegbeteg épp nem voltam, hanem gondolom görcs oldó, de nem ezt a kifejezést használta. Viszont kicsit álmos lettem, de ugyebár ezt a hajnali akkor már 3-4 órai időpontra is simán rá lehet fogni. De lényegében a fájdalom 99,9%-a eltűnt!!! Én akkor már úgy voltam, hogy mehetünk is haza, ezzel el leszek reggelig, de bent fogtak, a doktor látni akart reggel. Jeh, no de ez értünk történik. Áttoltak egy kétágyasba, elég hamar el is aludtam az idegen helyzethet képest. Kb. egy óra kellett, mert még előtte bekötöttek infúziót,ami nem csepegett, jöttek a szobatársamhoz, de minek én nem tudom, aztán nekem is csepegett az infúzióm...kifelé a kezemre, a branül mellett. Persze reggel, azaz hajnali 7-kor megint berambózott valaki...9körül hoztak enni, aztán jött emberem is, egyem meg. Hozattam vele bőröndöt, hátha maradnom kell, vagyis csalafinta megfontolásból, Murphy törvényeinek engedve azért hozattam a bőrönd holmit, hogy hátha nem kell maradnom! :P Majdnem bejött! :P CTG-re tettek 9:30-kor, itt már nekem is tetszett a görbe, azaz az egyenes. Orvos kb. 10-kor jött, ultrahang, Bébikével minden okés, azt mondja az orvos: pont akkora, amekkora a kora szerint lennie kell...remélem nem csodálkozást fedeztem fel a hangjában: miért mégis mire számított? :P Hagyjuk. Amúgy jófej volt nagyon! Vesémet is meg UH-zta, azzal is minden zsír, a jobb oldalira nem panaszkodtam, de azért megnézte azt is. Még kérdezgetett, nem tudom miket, egyre emlékszem, hogy: nem fáj e ahogy Babus rúg? kicsit csodálkozva mondtam, hogy nem. Illetve amikor a hólyagomat rúgja meg na az elég kegyetlen! Mondta, hogy megnézi a papírjaimat, leleteimet, majd vissza jön és elmondja mit döntött. A vesém van begyulladva és a húgyhólyagom, az előbbi úgy lehet, hogy a jobb oldalon fekve elnyomtam az eret, illetve Manócska és a méhem súlya nyomta el így nem jutott neki elég vér működni pangani kezdtek a baktériumok (vagy valami ehhez nagyon hasonló történt). Mondom, ugye haza mehetek? azt mondta egyenlőre nem lát akadályt, de nem biztos. Nemsoká vissza is jött: Még jó, hogy megnéztem a papírjait, maga cukros. Az, na és? Hát holnap reggelig maradnom kéne. (Nem bőg, nem bőg, nem bőg...ééés tényleg nem! De húzza a száját!) Embert bent tartottam délután egyig, amikoris meg kellett mérnem az ebéd utáni cukromat, de már majd meg haltam az álmosságtól, ember is így volt vele. Persze a mai reggeli kivételével egyik sem volt valami diabetikus, de mint tudjuk, ez a kórházi kosztnál nem sokat vet a latban, annyit volt, hogy fehérkenyerek is voltak és egyszer kalács, lekvár és normál joghurtok, ezek közül a lekvár és a kalács kivételével mindent meg is ettem, mert éhen akartam halni!!! Nem lettek túl rossz eredményeim, de pont határérték felettiek. Délutáni alvásból is felébresztettek persze néhányszor, de így is ki tudtam aludni magam. Közben elköltöztették a szobatársamat, mert kell valakinek a hely, így egyedül maradtam, ma- vasárnap reggelig. Jobb is volt így, mert míg a hölgy egyszer nem volt pisilni, én álllandóan ugye, csak felébresztgettem volna. Este facebookon chateltem mindenkivel, majd még bejött a dokibá, leginkább elköszönni, kérdeztem mit tehetek magamért, magunkért legközelebb meg úgy egyáltalán, hát nagyon semmit, igyak több mint 2 liter folyadékot és holnap akár reggel mehetek is haza, ha jó éjszakám lesz, a vizitet sem kell megvárnom. Este ennek örömére 9 körül hajcsi, előbb emberemmel megbeszéltük, hogy vagy bejön amint tud vagy du. 2-körül ér oda értem. :S Rendesen ahogy itthon is 3-kor ébredtem, ezért is jobb volt egyedül. A kórházban csak a bal oldalamon mertem aludni (itthon is így akarok!) szóval megsétáltattam elfeküdt testemet. Nem kíméltem magam, ittam amennyi belémfért, kaptam mindig egy egy termosz forró gyümölcsteát, amit ízesítés nélkül hörpöltem el, de milyen szívesen! Mert persze kaptam gyógyszert is, ami 3 nap alatt rendbe tesz, de hiszek a tea gyógyító hatásában!!! :) Elkeztem még az ágyamat is állítgatni, ki is tanultam, hogy hogyan kell. Aztán lefeküdtem és nagy nehezen vissza aludtam. Baromi fáradt voltam, de a jobb oldalamra kívánkoztam. Hát ment végül a balon is. Ja, akkor már nem volt bent a branül, este kivették a második infúzió után, nem teljesen finoman... Reggel hozták az új szobatársat, ez 7 óra körül lehetett. Egy órát még kibírhattak volna azért... Aztán tűkön csücsülve vártam, hogy a tünet mentes éjszakám után mikor jönnek értem. Nem lehetett tudni, egyéb elintéznivalók miatt. Elunatkoztam 10ig, fürödtem, ettem, összecuccoltam magam, negyedkor átmentem még egy uccsó CTG-re a szülészetre, ott kaptam az smst, hogy elindult a család értem. Pont ebéd előtt értek oda, de sebaj, inkább menjünk! Du. még időpontom volt az endokrinológusnál is. Kicsit megemelték az inzulinomat, és kaptam kiegészítést is. Egy tejszerűt, ami a késő esti szúrás és hosszantartó hatású, mert a reggeli értékeim mindig magasak, jutott erre a csaj a reggeli előtt mért értékeimből, amiket nem is kellett volna csinálnom, csak kíváncsiságból néztem meg magamnak! :S Így az eddigi 4-2-2 (reggeli, ebéd, vacsi) adagokból lett 5-3-3-3 (egy plusz éjszakára is). Kövihét szerdán telefonálunk az eredményeimmel. Bocsi, hogy zavaros voltam, olyan is vagyok még... nem tudom miért! :S

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr874892632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása