Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

14.hét Eseménydús hét volt

2012.07.20. 09:28 - Tücsök4

Címkék: Várandósság Terhesség 2.trimeszter kezdete

Múlthét szombaton nem voltam valami jól,émelygés,rosszullét,de úgy voltam vele,hogy nehogymár most kidőljek minden rosszulléttől,mert akkor a 9hónapot fekve töltöm! Aha. Délután elmentünk kirándulni tesómékkal! :) Innen 100km-re levő Kastély nézőbe. Nagyon szép volt,gyönyörű épület,gyönyörű táj. Nekem még sem volt teljesen felhőtlen,hisz végig rosszul éreztem magam többé kevésbé. Féltem,hogy a kastélyban fogom kidobni a taccsot,de persze zacskót vagy egyebet nem vittem magammal! Okos. :S TANULSÁG: Ha nem hánytál egyszer sem,ha csak 2-3-szor hánytál a 3 hónap alatt,akkor is készülj fel,mert akár mikor bekövetkezhet az "első"!!! No,nem hánytam szét a katélyt,se a kazamatákat,se a templomot. Ahol egyébként megkérték tesóm kezét,nagyon szépen letérdelve a hercegi kastély templomának piros szőnyegére! :) Irtó romantikus volt! :) No,nem irígykedem,mert az enyém (is) tökéletes volt anno!! =) Ettünk is egy ünnepi ebédet,jujj,de fini volt,sétáltunk sokat,ami szintén nagyon jól esett! :) Majd haza indultunk. A kocsiban már az oda úton is,hullámokban tört rám a rosszullét,egyszer semmi,egyszer jajjj! :S No kanyargunk haza,ez volt a végem! Lassíts,lassíts,ablak le róka ki....+be is! :SS Feketeribizli levet ittam és egy kocka csokit ettem,szürke a kárpit a kocsin. El lehet képzelni!!! :S De utána jobban lettem. Viszont vasárnap,reggeli nem maradt,10órai nem maradt. Később is csak a főtt krumpli és a leveslé!! :( Megijedtem,hogy orvos lesz,de hétfőn már a pizza is maradt! =))

Nos a hét további részéből az látszik,hogy az első 3 hónappal nem zárul le az émelygések időszaka! :( Én főleg a meleget és újabban a kocsikázást sem bírom! :( Lehet valamit rosszul csinálok!? Eszem nincs hozzá! Hányni nem hánytam azóta,de émelygek, épp most is. Bár úgy érzem ebből még hányás lesz! :(

Fejfájás csak ha meleg van,de akkor szörnyű!

Fáradtság nem vészes,de sokat alszom mégis!

Émelygés kiszámíthatatlan!!! Következtetés: Mindig legyen nálunk pl. zacsi,de legyen a nejlon felett papír,mégis diszkrétebb,vagy joghurtos/tejfölös vödör! :P Asszem a Lidlben pl. lehet olyat kapni! De biztos az Auchanban meg a Tescoban is! Vissza zárható tetejével elég jó megoldás. Rosszabb esetre fekészülve vinni kell többet és ráírni valami jelszót,hogy se az üreshez,se a "telihez" senki ne nyúljon! :D És rengeteg papírzsepi vagy papírtörlő! :(

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr34663912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása