Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

16.hét

2012.08.11. 09:35 - Tücsök4

Címkék: fáradtság tünetek fejfájás 16.hét Várandósság Terhesség Ultrahang 2.trimeszter

A 15.héttől kezdve nincs reggeli hányingerem,egyszer ha előfordult este,de lehet a melegtől volt ez is. A melegben(=23fok +) még mindig nagyon fáj a fejem! Utóbb már bőgtem,de egy kis tarkómasszázs és esti séta az enyhülő hőmérsékletű levegőn jót tett,no meg az alvás... Ja igen,én még most is rengeteget alszok! :O Délután rendszerint 3 órát,nem minden nap...de majdnem. Most már elkezdtett fejdogálni a hasam is,elvileg ezek a szalagok,izmok nyúlása miatt vannak. Néha a derekam is... Jól esne egy comb masszázs,de azt azért nem merném kockáztatni! Írtam végre a dúláknak,de még nem jött válasz,náluk van masszázs,minden reményem ez,mert a lábaim(combok,vádli) ki fognak készíteni.

Tegnap voltunk orvosnál,AFP,ß-HCG és Ösztradiol. Egy hét múlva eredmény. És egy "pár" szót arról,hogy nem csak magyarországon részesül az ember kritikán aluli elbánásban:

11-re volt időpontom. Itt általában minden időponttal működik,se sehol nem tartják magukat hozzá... -.-" Másfél órát!!!! Várakoztattak minket a 33fokos váróban a műbőr foteleken,sétálgatni semmi lehetőség... Kétszer kérdezték,hogy minek jöttünk,miután oda adtam a beutalómat(nem a saját  orvosomnál voltam,ő most nyaral) először a "portán" vagy információs pult vagy hogy hívják,másodszor az orvosnő. Mindkétszer elmondtam,hogy kaptam beutalót azon rajta kell legyen,hogy minek jöttem! Mivel az orvosom írását én elolvasni még nem nagyon tudtam,és úgy láttam a patikusok és hasonszőrüek velem ellentétben boldogulnak vele,így nem is fáraszottam magam,de azért kihangsúlyoztam amit kellett,persze soha nem hallgatnak rám... Így lett a vérvételből teljes körű vizsgálat. Amit 15.-én a saját orvosom kellett volna megejtsen,de ez nem lényeg. Beinvitáltak röviden utasítgatva,kurta mondatokban,mindent rendben talált,ezt legalább elmondta,a monitort nem nagyon mutatta,a férjem nem látott az ég világon semmit a monitorból. Bébike aludt,háttal,őt is frusztrálta biztos ez a nő! :S Így most van egy háttal fekvő képünk is,pont úgy alszik,mint én szoktam! :) Aztán ott a vizságló asztalon mondta,hogy toljam le a nadrágom,meg akarta nézni,hogy méhszáj,stb...én nem is értettem mit akar,csak mikor felhúzta a kesztyűt esett le,naná,vajon mit...de mentségemre szóljon,hogy ott ült a lábam mellett a méretes fenekével a vizsgáló asztalon így nem volt hova tenni a lábamat...raktam volna a nyakába? :( Na ez elég kellemetlen helyzet volt! :S Ezután egy kiscsaj végezte a vérvételt. Minden egyes alkalommal elmondom,hogy a pajzsmirigyalulműködésem miatt havonta vettek vért,ezért bár sehol semmi nem látszik,kivéve a bal szélen egy vékony kék vonalat,nekem mégis középről fog jönni a vérem. Eddig senki sem hitte el,inkább megszadiztak! :( Na a kiscsak is balszélen próbálkozott,nyilván semmi...(Esküszöm leteszek egy ilyen iskolát,és magamnak fogom csinálni,mert hócipőm tele velük!) nem szórt újat,mindig újat szoktak pedig,hanem elkezdett odabent kutakodni,hogy majd csak valahonnan. Hát nem. Aztán beljebb nyomta a tűt,odáig ahol mutattam neki és csodák csodája onnan jött,de ott is el.....t valamit,mert már majdnem tele volt az ampulla,akkor nem jött tovább. Mozgatta még bent a tűt kicsit,aztán ráunt,biztos elég lesz ez is! o.o Végülis nem hiányzott sok,hogy tele legyen. Azt mondja miután kiszedte: Lehet lesz egy kis kék folt! -.-" Lehet,mi? xD Akkor egy -két óra hosszát nem bírtam kinyűjtani a kezem. De tényleg nem lett nagy folt és ma már alig fáj. Szóval ez legyen a legkevesebb. De a dokinőre még haragszom a ciki helyzet miatt és a hosszú várakozási idő miatt is! :S

Vérnyomásom amúgy jó volt,vizeletre nem mondtak semmit,így gondolom az is. Hízni még mindig nem híztam! Mázlista vagyok! :) A fejfájásra azt mondták,hogy a meleg miatt természetes,igyak sok vizet. Igaz,ha ennél több vizet iszok kidurranok,de mindegy. Nekem a napi 2 bőven sok,de melegben meg van a 3 is. Nem bírok többet,ezt is már naaagy odafigyeléssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr364693555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása