Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

35+1

2012.12.11. 14:43 - Tücsök4

Címkék: 35.hét Várandósság Terhesség 3.trimeszter

Nem jöttem hamarabb, mert a szerdai kurzus elmaradt. :S Ma voltunk a nődokinál. Elvileg már csak CTG lesz, hát én nem tudom, lehet félre értettem. Minden okés velünk. Most nem hízta meg Babus az átlag 250grammot/hét, így jelenleg a súlya 2679gramm. :) Így talán nem 4kg-val fog születni...talán... :P Én is híztam 60dekát, ami csak víz sztem, mert reggelre úgy bedagadnak az ujjaim, hogy jó ha be tudom hajlítani. :( De még mindig ez legyen a legnagyobb bajunk!!! Sokat csuklik szegényke, reng bele az ágy is, nem hogy a pocak. :) Az inzulint nem emelték, ellenben kaptam egy kis letolást, hogy néha elbliccelem az éjszakait, ami annyit tesz, hogy kb. 50%ban elalszom mielőtt beadnám... Na az utóbbi napokban ez nem így volt, kivéve tegnap este, de akkor meg úgy esett, hogy nem volt étvágyam. Kekszet ettem diab. kakaóval. Nem lett elég a belőtt inzulin mennyiséghez, így 4,3-on parkolt a vércukrom, de akkor már minden bajom volt. Narancslé nem használt, szőlőcukor a kocsiban maradt, bekaptam egy Schoko bons-t, egyből helyre állt a világ, de még így sem volt 100%, így még kísérleteztem, azt hiszem összesen 3-4-et ettem meg. :$$ Baj nem lett belőle sőt, így lettem jól, de az éjszakai inzulint már nem mertem beszúrni... 2-3 napja megint pocsékak az éjszakák, rengeteget voltam ébren. Egy alkalommal meg is volt az oka, méghozzá az,hogy megittam 1,5liter vizet csak éjjel. :O És ha fekszek a gyomorszájam(szívgödörm, bordaívem)-nél is szokott feszülni. De csak fekve! Miért is ne?? -.- Múlthéten kaptunk gyönyörű szép ágyneműt a kiságyhoz, majd kimosva megmutatom. :) Most már ajánlom hogy lány legyen minden dokinak, mert ők vehetik meg az újabb kék/zöld stafírungot, ha tévedtek! :D Jah, vizsgálat. A streptococcus vizsgálatot itt nem támogatja a TB, így sztem a doki meg sem említette volna. De mivel magyar oldalakon olvastam róla, így rákérdeztem, kb 10.000Ft körüli összeg. Majd megkérdem a szülésznőmet, hogy ajálnja e, ha igen, akkor mindenképp, de sztem amúgy is megcsináltatom. Remélem holnap már lesz kurzus. Nem tudom mit felejtettem ki...Babus mocorog, csuklik, csuklik, csuklik, néha oldalba könyököl. :D Én jól vagyok, már főzni nem főzök, csomó félkész és konzerv kaját vettem: lencsefőzi, lasagne, halaskaja, mittudomén... :P csak ne kelljen állni. Amit megfőzök továbbra is rendületlen, az az alma leves! Nyami! :D De az meg ugye nem nagy kunszt. Még kell egy két dolog a kórházi pakkhoz, aztán azt is elrakom már, illetve útra készítem. Olyan hihetetlen, hogy így elrepült az idő! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr954959878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása