Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

18.hét

2012.08.17. 12:20 - Tücsök4

Címkék: 18.hét Várandósság Terhesség 2.trimeszter várandós szex baba mozgások

Egyenlőre panaszra nincs okom! :) Igaz most pont a nyári szünetem töltöm. Ami még most sem azt jelenti, hogy sokáig tudnék aludni! :S Viszont azt csinálok, amit akarok...végre. 17.3.-ig nem jelentkezett fejfájás. Ha csak azt nem számítom ide, hogy a növekedő fogam miatt vasárnap a fél fejem lezsibbadt és fájt....de ez nem volt vészes!

Amiről eddig nem írtam, az a szex. Mert eddig nem nagyon tudtam volna mit írni. Egy kezemen meg tudnám számolni a 4és fél hónap alatt hányszor volt... Pedig egyébként szeretem, sőt imádom a szexet. De nem kívántam, illetve ritkán. És bennem volt a félsz is, hogy az orgazmus méhösszehúzódásokat okoz, stb...bla,bla,bla... Ez az első 3 hónapban még okot is adhat esetleg a félelmekre, de szerintem utána már illik megnyugodni kicsit. Ezt az akadályt nagyjából le is küzdöttem, igen ám, de jött másik. Az aktus folyamán minden új lett (sok hónap kihagyás miatt berozsdásodtam rendesen!), mindenem túl érzékeny, itt szúrsz, ott fáj...Ezt meg a párom tűrte rémesen rosszul! :D Szegény. :) Próbáltam elmagyarázni neki, hogy nem a közeledése a terhes számomra, csak a testem változik, az érzéseim iránta semmiképp, végül ezt meg is értette és nem adtuk fel, és jó úton haladunk a próbálkozással, hogy mindenkinek jó legyen, de bevallom, még így is olyanok vagyunk, mint  legbénább kezdők és még így is féltem néha a babánkat közben. De mivel fájdalmat nem okoz, sőt örömöt és boldogságot, így Babónak sem lehet rossz, ha anya jól érzi magát!! Utóbbi (a sikeres) próbálkozásunk után, melyben több volt az élvezet, mint a kínlódás, Babó is jelzett, hogy hahó!! Itt vagyok! :) az az mocorgott jó nagyokat, de szerintem szeret rázkódni, a kocsikázást kivéve! :DD Így "indult" nálunk a terhes szex. Nem mondom, hogy mindenkivel előforduló dologról írtam! Ismét csak a saját tapasztalatom! De ha már egy embert is megnyugtat majd valaha,hogy nincs egyedül a fent említett hülyeségekkel,akkor már volt értelme kitárulkoznom! :)

Babó meg annyira cuki, amikor mocorog, hogy be kell tojni neki!! :) Egy kis macska, aki már nem is olyan kicsi! Egyre határozottabb az érzés!:) Nagyon jó! :) És nagyon sokat ficánkol,ez már összetéveszthetetlen!! :) Most "bajban vagyok",mert azt mondták a 16.héten,hogy 15cm! :O Igen ám,de a lábikói nem látszottak!! Vagyis felteszem ez a buksi-popsi :D méret,akkor viszont nagyon nagy baba! :O Amivel semmi baj,sőt büszke vagyok rá! :P Csak alig tudom elhinni! :)

Huhh,hát ez a hét elröppent!! Manónk tényleg nem olyan kicsi!! 260g kb!!! :O És 20cm! :O Persze még most sem mondja meg,hogy fiú e vagy lány! :P Annyira jellemző! :D Mármint nem ő rá,hanem a helyzetre,hogy minél kíváncsibb vagyok annál...nah hagyjuk! :D
De nagyon ügyes,issza a magzatvizet és pisil is! :) Az én okos nagy babám! :) Ma először történt,hogy konkrétan éreztem,hogy oda bújik,mikor símogatom a hasam! :) Tünemény! Akkor ő is szeret!? :P Azt vettem észre hogy legtöbbször ha eszek,akkor ficánkol! De nem mindegy ám,hogy mit! :P A kovi ubira nem moccan,de a szezámmagos zsemlére igen! :D Pl. a csirkepörköltre igen,de a málnára nem! :DD

Egész héten nem volt fejfájásom,mondjuk mentünk is,mint fába szorult... Ellenben egyik nap úgy kidöltem...boltba mentünk,én meg bealudtam a kocsiban és nem bírtam bemenni,konkrétan nem bírtam felkelni. Aztán hazaérve 2 órát aludtam. Hát pocsék volt! :(

Mostanra minden reggel bedugul az orrom,és kiszárad. Kezdenek hűvösebbek lenni az éjszakák,nem tudjuk nyitva tartani az ablakot egész éjjel! :(

Jah,és szorít már minden nadrágom! :( Most pizsama és tréning amik nagyon kellenének! :(

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr124709268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása