Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

32.hét

2012.11.19. 12:00 - Tücsök4

Címkék: fáradtság inzulin 32.hét fájdalmak gesztációs diabétesz terhességi cukorbetegség Várandósság Terhesség baba mozgások 3.trimeszter

Eszméletlen, hogy mennyire tud fájni az ember teste. Pedig ha jobban belegondolok ez nem is nagy szám. Csak a folyamatossága és a kialvatlanság tesznek rá pár lapáttal. Ugyanis pillanatnyilag mocsok fáradt vagyok. De ha nappal nem alszok, akkor éjjel tök jó. Igen ám, viszont ha itthon vagyok egész nap, általában olyan álmosság tör rám, hogy ha nem fekszek le egy fél órára legalább összeesek. Most meg hogy nem aludtam fél éjjel, fáj a hátam, a karjaim a kezeim...most legalább a lábaim nem! Most is nagyon aludnék, de sem nem érdemes, sem nem bírok. Egyedül nem merek sétálni, mert féltem magunkat. Produkált már olyat állapotos testem, hogy azt sem tudtam mi van! Szóval nem bőcörgök, ja mert hogy telefonom sincs éppen. Naná, ez ilyenkor tipikus, mikor a legjobban kellene. Törökülésben sem tudok ülni amúgy, ami azért már nevetséges és keresztbe tenni a lábaim szintén nem megy. Egyszerűen kényelmetlen és nem kis mértékben!

Amúgy ha nem nyivákolok ilyenek miatt jól vagyok. Babus mocorog, jól érezhetően! :P Még mindig faros a lelkem, de néha érzek fura helyeken nyomkolódást, ahol eddig nem...hát gondolom próbálkozik. :) Remélem is! :) Az epidurálistól kicsit beszartam (ugye a császárral jár grátisz, bónusz) de utána olvastam és nem annnnyira vészes, mint én képzeltem. Mindenesetre, ha lebénulok eltöröm az anesztes gerincét meg a többiét is meg azét is aki feltalálta hogy terhes nőket szúrjunk "gerincen". Persze persze a laikus pánikja...na de b...m... a gerincem!!!! Egyébként komoly kutatómunka után rájöttem, hogy kb. 1000* veszéltelenebb sok szempontból, mint hittem, de elég egy picike véletlen. Egy olyan nem várt esemény ami elég intenzív ahhoz, hogy gond legyen (földrengés, valami megijeszti az orvost)...A pereskedést b....hatom, attól nem jön rendbe semmi! :S Na szóval para, de biztos csak a kialvatlanság és a hormonok. Tuti.

Jujj, a cukrom. Csodát tettek velem. Még múlthéten beszéltük a szülésznőmmel, hogy borzasztóak az eredményeim. Azóta olvastam is, aminek az lett a vége, hogy természetesen olyan új infoval bővült a tudásom, amit eddig nem mondott nekem senki! Mégpedig, hogy " A terhesség előrehaladtával a nő testében növekszik az olyan hormonok mennyisége, melyek az inzulin ellen dolgoznak kvázi. Így csőkken a glükóztolerancia, vagyis magasabb lesz a cukor érték, ugyan annyi inzulin használatával." Na,az hogy ez mindenkinél így van e nem derült ki, de nálam így. És hogy ez normális dolog, az totál megnyugtatott! Ennél szigorúbban nem tudnék diétázni! A másik,hogy olyan mértékben emelték az inzulint,ami vééégre működni látszik! Előtte: 5-3-3-éjszakai:3 Most: 7(!)-5-4-éjszakai:6(!) No,hát azért nem mindegy! Most még a reggeli cukrom is jó!! :) Meg mindig! :) Kicsit merészebb is vagyok a gyümikkel pl. vagy vacsira megettem egy egész aszaltszilvát a libacombból. :) Azé komoly kihágások! :P Jujj, míg el nem felejtem: Sokáig agyaltam,hogy milyen nasit ehet egy cukros kismama. És az évszak és a szerencse mellém állt: Gesztenyét!!! Immmádom a sült gesztenyét és ráadásul nagyon jók a beltartalmi értékei!! :) Így aztán tegnap volt habzsi-dőzsi! Király volt! :)

Most pedig elmegyek a bankba, az nincs messze annyi séta kell most nekem! Kb. csütörtökön jelentkezem a szülésfelkészítő híreivel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr194914345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása