Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Minden jó,ha jó a vége,avagy 19.hét

2012.08.23. 14:48 - Tücsök4

Címkék: folyás 19.hét Várandósság Terhesség AFP 2.trimeszter rózsaszín hüvelyváladék

Még mindig szabin. Szupi hét volt! :) Bele kezdtünk egy lakrész felújításba. Jól elfáradtam, többször 30+ fokok.Szombaton a hőségben még 2 óra újsághordás, féltem is, hogy baj lesz, nem lett! :) Jó nap volt szeretek elfáradni kicsit. De mikor az az álmosság rámjön...uhh,na az a legrosszabb.

Tejem csepeg,változó,ha fáradt vagyok talán jobban,vagy ha ideges,de nem biztos.

18.6. volt egy olyan ijedelem! :S Rózsaszínes folyás! Remegtem,bőgtem,zokogtam,kiborultam(májusban vesztettem el anyukámat hirtelen,még egy hasonlót nem bírnék) na igyekeztem megnyugtatni magam, párom haza jött, jobb lett egyből, irány a doki. Vizsgálat...vérzékeny folt a méhnyakon, semmi köze a terhességhez. Volt a héten gombám, ahhoz lehetett köze illetve a terhesség alatti vérbőséghez, ...amit a doki nem mondott, csak én gondolom, hogy a krém is amit a gombára kaptam...na de neeeem, az nem lehet....De megoldotta a problémát! Következtetés: Ha csak enyhe rózsaszínű váladékot is tapasztalsz, irány a doki! Apróságokból is lett már nagyobb baj! Fő az elővigyázatosság!! Nem kell túlaggódni,de egy ellenőrzés mindig jó. Most is megnyugodtam, ha nem megyünk meg idegeskedhettem volna kitudja meddig.

Az AFP-vel is lett valami eltérés,így külön UH. Ez miatt nem aggódok,a dokim szerint csak félreértés! De legalább látom az én kis -már nem is annyira- pirinkó szívemcsücskét. (Ha ömlengős lett,egy ilyen nap után,hát bocs! :D

Amúgy nálam kb. most indult a második trimeszterben közismert kivirágzás. Bár olyan fene energikus nem vagyok,sőt az is lehet,hogy csak a szabi miatt vagyok méterrel a föld felett... :) Még egy hét és félidőőő! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr914727862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása