Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

20.hét

2012.08.26. 09:53 - Tücsök4

Címkék: Várandósság Terhesség 20. hét Ultrahang 2.trimeszter baba mozgások

19.1.-Az ijedtségnek nyoma...alig. :P Sokat lambadázunk! :) Már kialakult napirendünk is,ami azt jelenti,hogy apához hasonlóan 10-nél előbb fel nem kelünk. Ezt már már vallásos alapon,azon belül is fanatikusan űzzük újabban. Azután megint egy csendes pihenő,majd este felé jöhet a Lambada óra! :) Szerencsére anyukámnak semmilyen ellenérzése nincs ezzel a tevékenységemmel kapcsolatban! Azt mondja,még nem vagyok túl nagy,hogy kényelmetlen legyen a tánci,pedig én már akkorát nőttem,hogy csoda,már több mint 20 centi vagyok!!! Majd hétfőn tudunk pontosabbat a dokibácsitól! :)

19.2.-Csak,hogy az élet változását igazoljuk és persze Murphy törvényeit. Ma már csak azért is 9 előtt keltünk és box/foci edzésen vettünk részt! :) Nem csoda,ha anyukám úgy gondolja,hogy fiú leszek.(Szegény anyukám mostanában folyton sóvárog valami után amit Balatonnak,Budapestnek és Magyarországnak nevez. Nem tudom mik lehetnek ezek a dolgok,de megbeszéltük,hogy elvisz oda engem már jövőre! :) Persze sokan kétkedve fogadták,mert hogy kicsi leszek én még fél évesen 1000km-t megtenni,de anyu szerint ez csak akkor fog kiderülni,ha már elérkezett az ideje! :) Apu is kételkedett,hogy ennyi idősen a Balatonba kellene vinni engem,de aztán Anyu meggyőzte! :) Anyukám bízik benne,hogy addig nem szárad ki a Balaton! :((

19.3.-Reggel fél 9-re mentünk a városba. Ami azt jelenti, hogy 7-kor anyunak kelnie kellett. Rendben meg is érkeztünk. Csuda szép idő volt, csuda szép rózsadomb-szerű környék. Fél órával hamarabb érkeztünk és mivel anyu türelmetlen és nem bír várni, így inkább sétáltunk egy nagyot! :) Pont nyitásra meg is érkeztünk a rendelőbe, ahol anyuék kezébe nyomtak egy kitöltendő papírt, csupa csupa nehéz idegen nyelven. Ezzel elbohóckodtak pár percig, majd bementek az ismeretlen doktorbácsihoz, aki egészen kedvesnek bizonyult. :) Kivéve, hogy az alapos geentikai UH-n annyira erősen nyomkodta anyukám hasát, hogy nem tudtam eltalálni, vajon mit akar. Volt egyszer, hogy két oldalról is összébb nyomta és bár kicsit fájt, anyának, azért elég mókás volt a dolog, mert anya kuncogott hozzá! :D De aztán nagyon ügyesen megmutattam minden egyes porcikámat és nagy nehezen végre békén hagyott minket. Éreztem, hogy anyunak is durva volt a doktorbácsi zaklatása kissé. De 45perc múlva már boldogan távozhattak, annak tudatában, hogy teljesen egészséges kislány vagyok! :)) Megszámolták mindenem, megmérték mindenem (kivéve a testhosszamat) és a szüleim szerint tökéletes vagyok. Anyu azt mondta fitos a nózim és gyönyörű pofim van, apu meg egyből önmagához hasonlított. Mindenki nagyon elégedett volt velem! :) Igazán szép délelőtt volt. Aztán délután még csavarogtunk egy nagyot, és most anyunak sem lett hányigere az autókázástól! :) Elkezdték tervezgetni a szüleim, hogy miket kapok. Voltunk babakocsit és ágyikót nézegetni. Most már kezd körvonalazódni minden, hogy milyen legyen. Már nagyon várom. Kisruhákat már kaptam az egyik rokontól, de még sokan ígértek! :) Nagyon kedves mindenki, hogy már most így rajonganak értem! :)

19.4.- Ma van anyu első munkanapja. Elég kelletlenül állt hozzá a naphoz, így meg is noszogattam egy kicsit. Azt hallottam egy kis rugdosás nem árt! :)) Már nagyon erős vagyok, anyu szerint egy ilyen mozgást már kívülről is lehet érezni! :) Meg is lepődött, hogy kislány vagyok. Mert olyan erős és nagy baba vagyok, hogy szerinte csak fiú lehettem...volna. Jól túljártam az eszén!! :D De anyukám nagyon örül nekem! Neki nem az volt a fontos, hogy lány vagy fiú vagyok, csak nagyon kíváncsi volt rám! :))

blogra.jpg

19.5.- Ma is sokat mozogtam, mert erősödnöm kell és gyakorolnom és azt hiszem anyának is tetszik, hogy ilyen nyughatatlan vagyok! :) Még tegnap késő éjjel is rákezdtem. :) Mai napunk eddig elég eseménytelen. Anyu idegeskedett kicsit ebédszünetben, aztán megfájdult a hasa, a köldök mellett, de nem is biztos hogy a kettőnek köze van egymáshoz. Mindenesetre lefeküdt pihenni egy kicsit és máris minden jobb! :) Szokta úgy érezni,hogy a nap végére elfárad a teste és se ülni se feküdni nem az igazi,olyankor a sétálás sokat segít. Persze apu és nagypapa egyből azt vágták szegény fejéhez,hogy mi lesz vele később mgé? Hát még jobban elfárad,mi lenne? Továbbra is folyik a tejcsije, már nem csak a pizsipóló lesz foltos. Új melltartó vétel lesz a dologból! :P Köldök melletti fájdogálás délután is jelentkezett, anyu megfigyelte, hogy sétálásra múlik. Meg is jegyezte, hogy ez biztos csak az én művem lehet! :P ;) Nagyon meleg nap volt a mai, de sebaj, mert holnaptól jön az ősz, ami az anyukám kedvenc évszaka. Viszont ma ki sem tudtuk tenni a lábunkat a ház hűvöséből, ellenben nyitva volt minden, hogy legyen egy kis huzat! Este még szkájpoltunk kicsit a nagyiékkal és az uncsitesókkal, sokat nevetgéltünk és beszélgettünk, jó volt. :) Lassan betöltjük a 20. hetet, és megyünk megint doktorbácsihoz,a genetikai UH eredményeivel. :)

19.6- Ez a nap nem érdemes arra,hogy szót vesztegessünk rá! :( Babavárással kapcsolatban semmi,de amiatt is feszkózni,hogy nem e lesz baja,mert feszült vagyok...mások miatt...na az már kicsit sok! :S

20.0.- Minden ok!

20.1-Lenyeltem egy focilabdát,vagy a hólyagomat rugdalja kincsem féktelenül,aminek végülis meg van a jele,15percenként wcre járás formájában! Volt tegnap hasszúrás,elég kitartóan,de mivel náthásnak éreztem magam így nem próbáltam ki,hogy sétálásra enyhül e. Ellenben ma már táncoltunk is! :) Egy Bee Gees számra! :D Tetszett neki sztem! :D És hokkaido tök pempőt készítettem,picirit csípősen,tejszínnel,annak is örült! :) Azt hiszem beindult a 2.trimeszter energia fröccse! :D Ma megyünk kiságyat nézni. :) Drukkoljatok! Ja itt egyik napról a másikra több mint 10fokot esett a hőmérséklet! :O Ami végülis nem rossz,csak győzzünk utána igazodni! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr374732390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása