Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

25.hét

2012.10.01. 09:39 - Tücsök4

Címkék: álmok 25.hét szorulás vashiány Várandósság Terhesség 2.trimeszter

Minden szép és jó, bírom magam, bár hamar kifáradok, ez ugye a vashiány miatt van. Ami ellen keményen küzdök... marhaszeletekkel, spenóttal és céklával, stb. :)

Ami problémát okoz, az a nagywc-zés, a hangulathullámok és a "rém"álmok.

Pedig én tényleg nem eszek káros, rossz....dolgokat! Sok zöldség, gyümölcs, de fehér zsemle is elég számottevő! Na most ezen változtatni fogok, mert senkinek sem kívánom, amit tegnap éltem át! Amikor már fél órája ülsz a wc-n és a tested tudja a dolgát, de fizikai korlátaid miatt továbbra is tanácstalan vagy... megiszol 1 vagy fél liter jóó meleg teát, mert az szokott segíteni...áhhh... Ja, aranyérre a körömvirág Kenőcs(!!!) bevállt módszer!!

Hangulat ingadozásra nincs módszerem... hálistennek férjem egy angyal mostanában én meg nem veszítettem el az eszem, csupán hamar elérzékenyülök...ilyenek.

Az pedig, hogy rosszat illetve hülyeségeket álmodok az nem tudom mitől van! Nem tudom mit tegyek ellene! De jó fáradt vagyok tőle sokszor nap közben.

Volt egyszer egy komolyabb szédülés is a héten, le kellett feküdnöm hosszú percekre! Azóta ilyen komoly nem volt, de kisebbek igen.

Kicsi Kincsünk ugrabugrál vígan! Sajnos kívülről még nem érződik, de ülve én már néha érzem a lábamon...mert ugye abba az irányba a leggyakoribb, hogy rúgdos/bokszol, de hát volt már minden fele! :)

Sokat feszült a hasam a hét elején, ma jól be is szúrt, mikor megfordultam a másik oldalamra, hát hirtelen csillagokat láttam... néha azt is érzem, hogy fordul, annyira kis aranyos! :) Már alig várom, hogy a kezemben tarthassam...és persze már előre aggódok, hogy tudni fogom e mi a jó neki...köldökcsonk, öltöztetés: elég meleg e vagy túl melegen van... o.O stb stb... :)

Holnap meglátogatjuk a doktorbácsit, lesz cukorterhelés! Ezen kívül még nem tudom mi... De majd utána mesélek! :)

25.4.-Na kedd helyett csütörtökön mentünk orvoshoz. Úgy kellett volna oda mennünk, hogy már be is hörpintettem a glükózt, éhgyomorra, hogy ott már csak véremet vehessék. Hát én meg azt hittem előtte is lesz vérvétel. Na mindegy, végül eltelt az idő, mert addig megvizsgált a doki. Minden rendben nálunk, szuper egészséges vagyok végre! A vasam 9,12-ről 11,50 lett! Ami hiper szuper fejlődés. Folytatom a diétát! Súlyom egy hónap alatt 40deka plussz, az orvos mosolyogva dícsért meg... :P Megjegyzem ez nem az én érdemem, nem foglalkozok a súlyommal,(a diéta csak a vasról és a szorulás megelőzésről szól!!) ez egyszerűen így jött ki!!! Kicsi Kincsünk 728gramm már!!! :) És nagyon szépen fejlődik! Már be van furdulva, tartsa meg ezt a jó szokását! :) Továbbra is mozgékony, sőt ugye egyre inkább érzem őt, mivel vélhetően a pocakom még mindig nem valami nagy... bár már elkezdett fájni a derekam, tehát hajolgatni...ááhhh, vagy néha a hátam...nem tudom mások hogyan csinálják... Bár szerdán sikerült jól "be sütizni" a wc-zés azóta nem gond...pláne, hogy a bizonyos kínszenvedős nap után azonnal elkezdtem diétázni! S azóta a panaszok is megszűntek. Vena Cava megint probléma volt a vizsgálatkor, de már nem annyira, mint elsőre, azért még így is Párom segített fel, törölgette le a hasamat a zselétől és adta rám a csizmát. Szegény...annyira aranyos...aztán miután ittam kis vizet jobban is lettem...később még vissza tért egy kis szédelgéses dolog, de az már hamar elmúlt.

Sajnos egyre inkább enném az édességet! Tirolifánkot, csokipudingot, fagyit(na ez utóbbit biztos nem fogok!!) igyekszem elkerülni mindet! Az esetek 95%-ában sikerül is...egyenlőre! Aztán jövőhéten jön meg a cukorterhelés labor eredménye...nagyon kíváncsi vagyok!!! De igazán ügyesen eszem!!

Ami gond az az alvás! :( Álmatlanság és ha alszok is őrült álmok. Még nem tudom mit kezdjek ezzel, de szörnyű! :( Mindenhogy kényelmetlen! Szegény forgóim!!! :(  Nappal meg hót koki vagyok...kemotoxos légy.... -.-

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr314812910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása