Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

23.hét

2012.09.21. 06:22 - Tücsök4

Címkék: nátha fejfájás 23.hét bába Várandósság Terhesség 2.trimeszter kórházlátogatás

Időrendben: Még a múlthéten nézegetem a Kismamakönyvet, amit teleaggattak a dokik különféle papírokkal. Rendezkedem. Nézem, szülés várható dátuma: Jan.14.!!! Jah, mondom tök jó, hogy én majdnem 6hónapig éltem abban a hitben, hogy 18. és persze mindenkinek ezt is mondtam, ami azért kevésbé számít, na de akkor is... Nos, jellemző, de mind1. Ez alapján ma tulajdonképpen 23.4. van és ezután így fogok számolni. Persze apró pici szerelmem nem, de én mostantól ehhez a dátumhoz tartom magam... Fura, de én a 18.-át számoltam ki és úgy emlékszem, hogy a doki is ezt mondta, de ez már mind1, hisz úgy sem tudok vissza emlékezni, több okból sem!

Kezdem ott, hogy vasárnap fagyiztunk. Igen, igen... Nem volt olyan szar idő, de a pulcsi elkélt. Aztán a mekiben lenyomtam 4dl hideg üccsit, hétfőn már fájt a torkom, kedden már csak pihiztem, szerdán tetőzött, csütörtök péntek, patakokban folyik az orrom és nem bírom máááár. Bár a torokfájás a múlté és a betegeskedéssel járó gyengeség is viselhető...fekve-ülve...de az orrfolyás/dugulás az rémes. Nem is tudok visszaemlékezni, hogy mikor volt nekem ilyen... Na, de legalább "kijön" mondhatnám optimistán, csak az a baj, hogy 50zsepi elhasználása után is ugyan ott tartok mint annak előtte és persze az orromon levegőt mostanság nem nagyon kaptam...

Vasárnap volt megbeszélve a bábánkkal, hogy az esti műszakján meglátogatjuk a kórházban. 19:45-kor telefonált a zuram, mert én voltam olyan izgalomban, hogy beszélni nem tudtam, meg amúgy is ő a sofőr, neki kell odatalálnia...mind1. Szerencsésen megérkeztünk, apró nem volt nálunk parkolni, de megoldódott a probléma, csak azért ez is jellemző... Kisebb fennakadások után az ajtón is sikerült belülre jutni. A portás sem nézett hülyének a késői látogatás végett, mint kiderült nem csak mi voltunk ott. Vártunk valamennyit, mert más párok már bent voltak korábbi időpontra. Közben érkezett egy párocska szülni is :) ...akik nem sokkal később távoztak... amin jól meglepődtem... :D Végül szétnéztünk, nem nagy szülészet, két "vajúdószoba" két szülőszoba, egy szoba kádban szüléshez. Az egész teljesen üres volt! :P A "betegszobákat" végül a késői időpontra való tekintettel nem néztük meg, mert azok ellenben mind tele voltak. A bábánk marha jó fej! :)) Novembertől járni fogok szülésfelkészítőre, ami mint talán mondtam már, érdekes lesz minimum, mivel egy másik nyelven folyik, amit én csak makogok... remélem a zuram is be jöhet! A vasamon akadt még ki, mert hogy utóbbi mérés szerint az 9,12=épp, hogy "élek" szintű. Javasolt heti két marhát :D már mint nem egészet, csak két adagot, spenótot és céklát. Egyikkel sincs bajom, úgyhogy ez OK! És sokkal konkrétabb, mint amit a nődoki javasolt, hogy "zöldséget és húst kéne enni" szerintünk szerinte csak nasit eszek!!! :( A másik amin kiakadt az az, hogy a nődokim szerint a 4kg hízás az sok, hát szerinte meg nagyon jó!! Na, igen, ő nő, kicsit máshogy látja... :) A találkozó végén láttunk egy picibabát aki max 1-2 napos lehetett, mert itt is 3napot marasztalják az embert ám a kórházban. És annyira kis friss volt és szép...le nem tudtam róla venni a szememet! Ha valami "őrült álomban" felajánlották volna, hogy megfoghatom, hát biztos nem tétovázok egy percet sem! Apró tökéletes kis tünemény! :) Nem mellesleg a kórházban nem rutin a gátmetszés, mondta ezt a bába, aki szintén nem mellesleg Biankának hívnak. Ennyit sikerült megtudnom nagyjából. Vagyis mivel hajnal van, gödhös vagyok, fáj a fejem, így most ennyi jutott eszembe. Sajna aludni persze nem tudok bedugult orral stb...

Máskülönben mozgékony a kishölgy. Simire és beszélgetésre megnyugszik. :) Nagyon aranyos! :) Szerintem már élénken érzékeli a kinti zajokat, legalábbis nem tudom a wc-t lehúzni úgy hogy ne ébredne fel rá... Nem tudom mi lesz ennek a vége... :))

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr364791723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása