Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

34.hét +2

2012.12.05. 13:09 - Tücsök4

Címkék: tünetek kelengye 34.hét Várandósság Terhesség

Kicsit megkésve.
Az emberem még mindig itthon van betegszabin, múlthét hétfő óta. De már egész jól van és én sem kaptam el tőle, amit egyáltalán nem tudok mire vélni! Ellenben van elég bajom. Hisz már itt fáj, ott fáj. A legújabb a szeméremcsont fájdalom, amitől alig tudok menni. Legalábbis gondolom én, hogy az. De a toplista 1. a borda alatti fájdalom, a "szívgödörnél". Ez rövid ideig, 1-1,5órán át tart, kb. naponta, de ez a legkellemetlenebb. Na meg az ujjaim fájnak reggelente. Ez épp ma délig tartott, amikor is letusoltam, így jobb valamivel. Hogy ez most vizesedés, vagy a progszteron lazítja el a testem ennyire azt nem tudom. Viszont, hogy a mérleg most is egyensúlyben maradjon: Végig, mondom VÉGIG aludtam az éjszakát!! :D Ez azt jelenti, hogy 5:46-kor keltem. :P Tegnap is 5-kor. Ez mennyei! És amióta (1-2hete?) van a szopipárna azóta sokkkal jobb!! :) Babus meg mocorog, már mindenhol őt érzem, már tudom azt mondani, hogy melyik testrész mikor, hol, persze ehhez hozzá járul, hogy fejvégű lett és a doki elmondta hogy helyezkedik! :) Nagyon cukker ám! :) Sokat csuklik, de tényleg és sokat mozog egyenlőre, bár azt hinném már alig van helye, de azért megoldja valahogy. Nos, még tünet, egy mensi fájdalom szerűség, ami néha jön néha megy, nem is vészes, nem is nyílok/nyíltam. De van ez is már egy ideje. Ami meg nem tünet: Megrendeltem, sőt meg is érkeztek: a cumisüvegkészlet, a pelenka babának, anyának (utóbbiból nem tudom vajon mennyi fog kelleni, első körben 20-at vettem (a kis optimista! :D ), kence ficék, pelenkázóra egyszerhasználatos terítők... Közben nagyüzemi mosok, vasalok, de a vasaláshoz már kell az a deszka, mert ágyon már nem bííírom! Punkt! Azt ma megvesszük. (Remélem!) Már 3 nagy kommódfiók tele van bébiholmival. És még sztem kb. 2 tele lesz. De ezek csak a kezdő holmik, kb. 3 hós korig. A kórházi csomag is alakul, van már benne törcsi, pizsi, melltartóbetét, bébikesztyű,a sapit és kisruhát még természetesen vasalni kell!

Ma megyünk szülésfelkészítőre, aztán még 2 lesz hátra! Majd mesélek tovább! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr594948832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása