Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

17. hét +1nap

2012.08.11. 09:35 - Tücsök4

Címkék: fáradtság tünetek fejfájás 17.hét bölcsességfog vashiány Várandósság Terhesség 2.trimeszter

Hányinger és fejfájás még mindig nem került el. DE most azt vettem észre, hogy a fejfájás ellen a mozgás/séta kiváló, de minél több annál inkább! Persze ez sem 100% és tuti recept, de nekem ez jön be...most úgy fest...persze mindig csak tapogatózom és puhatolózom. Ja, ami még bejön a fejfájásra továbbra is az a hideg! Ezt fagyival és üdítővel oldom meg a legkönnyebben, de mivel nyár kellős közepe van, így ez természetes is. No, azért a jégzselés tasakot sem vetem meg, de az hamar felmelegszik a homlokomon...ja, mert nem a hűtőben tárolom!! Félek, hogy az túl hideg lenne! Kocsit továbbra sem bírom, ez nagyon megkeseríti a mindennapokat, mert olyan helyen lakunk, hogy bárhová szeretnénk eljutni (orvos, posta, bolt, strand......) kocsiba kell ülni hozzá (a buszt meg nem is bírtam soha, a falunkban nincs vonat...). 20km, az ami még nem árt meg! :P

Valahol a 16.hét+4-5.napon elkezdett csepegni a tejem! :O Hát ezen én úgy meglepődtem!! De utána olvastam és nem gáz! :) Sőt, gyakori, de csak éjszaka volt és már kb. 2 éjszaka semmi azóta.

Megvolt az első nagy beszélgetésünk Babóval! :) Mert az olvastam,hogy már hallja,de erről eléggé megoszlanak a vélemények. Meséltem neki "díszes" családunkról és arról,hogy mennyire szeretjük máris és hogy mikkel készülünk a megérkezésére! :) Meg,hogy árulja már el,hogy kislány é vagy fiúcska,mert olyan klassz rucikat láttam,de sajnos cseppet sem uniszexek,amit fel nem foghatok! :S

Hát ő lenne, 4 színben, de vagy lány vagy fiú színnel és mintával. Sokat bántott és idegesített kiskoromban, hogy ha fiúnak néztek! :( (Kék volt mindenem és volt probléma a fülbevalókkal, ami azt jelenti, hogy hosszú ideig szaladgáltam nélküle, rövidre nyírt hajjal, mert "nyár van, ne legyen meleged!"...) Szóval a gyerekem ne legyen komplexusos! Persze nem esek túlzásba, már most is kaptunk kék kis zoknikat! Sztem egy lányra is rá lehet adni, de minden ne legyen már kék, ahogy kisfiúnak se rózsaszín! Amúgy a kéket azóta is rühellem ki nem állhatom! Így a babavárással kapcsolatos kedvencek a: zöld, sárga, bézs, FEHÉR, lila, avagy piros és innen gyakorlatilag minden, még egy két szép kék árnyalat is, de tényleg csak 1-2! :P


Ez nem a miénk, de lehetne! :)

Alvás. Nagy problémám volt. Vagy még mindig. Mert délután rendesen elaludtam 3 óra hosszára! Ami nem tudom, nem esett igazán jól. Az az tipikus ólmos fáradtság, ezt nem tudom jobban leírni. Aztán egy szép napon fogtam magam és nem aludtam, menjen a rendszer és a megszokás a picsába és láss csodát, túl éltem a napot, kókadozás nélkül, és fejfájás és hányinger sem jelentkezett. Igaz az éjjeli alvásommal nem lehet dicsekedni, így egész nap hulla vagyok, de mindegy! Alvás helyett próbálkoztam a sétával, pakolászással (nagy adag fészekrakási ösztön... :)) És minél többet mozogtam! Jól esett!

Szeptemberben találkozunk a szülésznőnkkel, aki nagyon szimpi emailben! :) Jövőhét szerdán pedig Nődoki! Nem tudom lesz e UH, de a pajzsmirigyemet feltétlen megvizsgáltatom végre és a vasat, mert utóbbiban nagyon nem bízok, hogy normalizálódott. Nyilván mert a második trimeszterben várva várt fittség és életerő nálam elmaradt. Továbbra is hulla vagyok! :((

Babó amúgy mocorog, finoman, ritkán, de mégis! :) Pedig én aztán jóval súlyosabb vagyok a kelleténél. Így indultam neki a terhességnek! A hasam a súlyommal együtt nem növekedett semmit, pedig látom, hogy formálódik! "Hegyesedik" kicsit. És fájdogál. Alul, vagy a köldöknél, jobbra vagy balra, de ez nem a petefészkem, mert az mélyről jövő fájdalom szokott lenni.

Jah, hát nem elkezdett nőni a bölcsességfogam!?!! Most a bal alsó, de úgy emlékszem, hogy korábban meg a jobb alsó játszotta a fejét... :S Aztán végül persze semmi nem lett belőle...akkor. Hogy most mi lesz, azt nem tudni, de ez legyen a legnagyobb bajom! :))

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr894706557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása