Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

21.hét

2012.09.05. 12:00 - Tücsök4

Címkék: kelengye vashiány Várandósság Terhesség 2.trimeszter baba mozgások 21.hét

20.5.-Uhhh, stresszes, stresszes, stresszes hét! Én meg mindenen felturbózom magam. Tegnapelőtt megbeszéltem magammal, mit megbeszéltem, megparancsoltam: Az idegesítő tényeket figyelmen kívül hagyni!!!! Csupa pozitív kisugárzás, hozzá állás és gondolat! Eddig bejön, kivéve ha a Párom mond valamit, mert akkor egyből megbántódok... :S A siker 90%-os! :P

Ma olvasom a várandósnaptárat: "Döbbenetes, hogy mennyit mocorog, majd kirúgja a "ház" oldalát!" Nos ez olyan szinten telibe trafált, hogy eszméletlen. Persze aki már a 12. héten ugrabugrált, attól mit is várnánk... Na azért volt a héten olyan nap is, hogy kb. 3-szor éreztem, hogy picit mozdul és kifújt. De volt egyik éjjel, kb. 10óra felé, amikor ráadásul a jobboldalon fájt a hasam (gondolom a méh tartószalagok....blablabla), hogy annyit izgett mozgott, hogy csak csuda!  Aztán én bűnös lélek bevertem egy zacskó friss vajas popcornt, akkor megnyugodott! :D Különben a héten volt először, hogy máshol is rúgott mint eddig. De itt nem befordulásról van szó, inkább körözésről! :D Hol itt, hol ott tűnik fel egy egy, kisebb-nagyobb tockos anyának! :D

A héten találtunk neki kiságyat és pelenkázót és gratis egy háromkerekű bringát is, tigrises dudával! :D Hát be kell tojni neki!! :D

Kép az ágyról, ami átalakítható gyerekággyá és paddá is: (A kép csak illusztráció, nem a mienk, csak ez a típus van meg nekünk!)

Mint pad:

Mint kiságy:

Mint gyerekágy:

Utóbbiról nem találtam képet,de lényegében így fest... :P

Pelenkázó:(hasonló):


Háromkerekű:(hasonló):

Ez hasolnít nagyjából,csak nekünk tigrises a duda! :D

Ezen kívül még boltoltam egy sapit is, rózsaszín és virágos! :) Jó melegnek néz ki. Na majd meglátjuk miféle! :) Nagyon nem merek vásárolni ruhákat,mert sokan ígértek, és inkább majd azt veszem amiből nincs/ nem lesz. Most a kommódokat nézegetem, de az nagyobb beruházásnak tűnik. Mert ugye ezeket a holmikat használtan találntam. Pontosabban az ágyat találtam, amikor ott voltunk ajánlották hozzá a pelenkázót és a bringát! Ritkán van ilyen szerencsém! :)

Egészségi állapotunk kiválló. Néha majd elalszok. Gondolom olyankor van egy hajrá a fejlődésben. Székrekedés könnyfakasztó, kivéve, ha szőlőt eszek, de vagy fél kg-t és megeszem az enyhén állott házi sodót! :( Amiből eddig nem lett nagyobb baj!!! Most másik fajta vasat szedek, majd meglátjuk hogy hat! Mert ma megyünk dokibácsihoz! :)

Orvosnál: :)

A hasszúrás valóban a tágulási folyamatok miatt van. Ehhez képest az orvos megállapította, hogy kicsi a pocakom, persze az is, sőt még le kell vonni belőle a sajnálatos 3-4 cm bálnazsírt is! :S De a baba egészséges, anyukája szerint nagy. A két éles szemű férfi, az orvosom és az apuka eltérő súlyt nézett ki az apró betűből. 301 avagy 381 gramm! :P A férjem szavazott a 301-re, így az is marad, csak tudja, ő az Apja! :DD Meg lettünk dícsérve, hogy milyen virgoncak vagyunk! Nyilván ha épp nyugodtan alszik, akkor meg azért dícséri! :D Egyre jobban szeretem ezt az orvost! :D Szegény kínlódott pár percet, mire sikerült a véráramlását mindenhol megfigyelni...addig én megismerkedtem a Vena Cava nevű dologgal testközelből! :( Na ez nem nagy élmény, de a dokim szerint nem nagy ügy!...neki... Ugye hanyatt fekve már sok a súly, nekem meg nem jutott vér az agyacskámba, mert Bellácska ráült a hasi vénámra! És majdnem elájultam. Mikor kijelentette a doki, hogy végzett. A páromnak suttogtam (mert annyi erőm volt), hogy segítsen és üljünk fel a vizsgáló asztalon, mert én rögtön elájulok!!! :(( Nagyon nem szeretem az érzést, nyilván senki, de úgy értem, hogy nem tudom magam kontrollálni ilyenkor nagyon kiszolgáltatott vagyok és gondolkodni sem bírok és semmit. A nadrágot még fel bírtam volna húzni (hehe, a 27év gyakorlata! :D) de pl. a zselét a hasamról nem bírtam letörölni, de az én hősöm ott volt és megmentett. Viszont a tegnapi nap tanulsága a fűzős cipő mehet...le is út fel is út! Belebújós, vagy tépőzáras ami számításba jöhet! Jah, hogy honnan ismerem ezt az ájulásos érzést? Nem a terhességből, hanem még gyerekkoromból, azt mondták olyankor leesett a cukrom...lehet.. Máskülönben minden ok. Láttuk a kis térdeit! :D Illetve én láttam, meg az orvos, utólag a párom bevallotta, hogy ő nem sokat néz ki a hangyákból, de sorozatkérdések után végül beismerte, hogy a pofiját látta ő is! :D A térde az apukájáé, nekik teljesen átlagos, nekem hegyes behajlítva is! :P Az álla nem tudni kié, mert az viszont nagyon hegyes! :) Nem vettem zokon, hogy nem tudja kinézni a hangyás képernyőn a gyermekünket, sokan nem látják mi van a képen! Sok képen én sem! :S De a sajátunkon eddig mindig mindent tudtam, hogy micsoda! :D Vannak a hálón, olyan képek, hogy tényleg alig kivehető! :S Előző orvosnál kb. 2hete, vagy 1, nagyon profi gép volt! Minden nagyon tisztán kivehető volt! Ez nincs olyan jó minőségű, de én látom amit szeretnék! Nagyon is! :) Szépségünket! :)

Vasam nem gyarapodott, de legalább stagnál! Magnéziumot, ha úgy érzem bevehetek egy 3.-at is. Csak salátát kéne ennem, ami szerintem bűn volna a terhesség alatt...modern világ...:S

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://new-life.blog.hu/api/trackback/id/tr764756472

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ngo and npo 2018.12.27. 20:57:25

Django unchained soundtrack torrent flac - adasunel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása